Is Kobo Plus een fijne dienst voor e-boeken en luisterboeken? Hun kun je het gebruiken om je favoriete e-boeken te zoeken? Werkt het downloaden van boeken prettig? Is er een goed aanbod? Wat zijn de ervaringen? Hoe goed is de klantenservice? Zijn er kortingscodes? Kun je het abonnement delen met iemand? En is het zijn prijs uiteindelijk waard? Wij zoeken het momenteel uit…

Vind hier alle nodige informatie over Kobo Plus

Kobo Plus is een abonnement dat je kunt afsluiten waardoor je toegang krijgt tot het grootste aanbod van Nederlands- en Engelstalige e-boeken. Je krijgt de keuze uit ruim 400.000 titels, zowel oud als nieuw. Bovendien zijn er ook luisterboeken beschikbaar, voor iedereen die liever wordt voorgelezen. Zo profiteer je dus voor een kleine prijs van oneindig veel leesplezier.

Hoe werkt het?

Het afsluiten van een Kobo Plus-abonnement is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar even je gegevens in te voeren en een betalingsmethode te kiezen. Zodra je abonnement is ingeschakeld kan je via de Kobo-app of de website of app van Bol.com je boeken uitkiezen.

Het grote voordeel van Kobo Plus is het feit dat je de keuze hebt uit drie verschillende abonnementen. Ga je voor een abonnement met alleen e-boeken, alleen luisterboeken of een combinatie van de twee? Het is maar net wat jij leuk vindt.

Waarom een e-reader gebruiken?

E-readers zijn in de afgelopen jaren enorm in populariteit gestegen. Hoewel elke echte boekenliefhebber weet dat er niets fijner is dan de geur van een nieuw boek en het gevoel van de pagina’s op je vingertoppen, is het nu eenmaal een dure hobby. Elk nieuw boek kost weer geld en dan moet je ook nog de ruimte hebben om de boeken te bewaren. Met een abonnement op Kobo Plus heb je in één klap toegang tot duizenden boeken in alle genres. Bovendien kan je ze gemakkelijk overal mee naartoe nemen. Of je nu naar het strand gaat, in het ov zit of moet wachten op een afspraak, je pakt de e-reader er heel eenvoudig even bij.

Probeer het gratis

Weet je toch nog niet helemaal zeker of je een Kobo Plus-abonnement wilt afsluiten? Probeer het dan nu de eerste 30 dagen gratis. Je krijgt toegang tot alles wat je normaal gesproken met een abonnement ook zou hebben en kunt dus testen of het echt wel iets voor jou is. Zo niet? Dan hoef je dit aan het einde van de proefperiode alleen maar even aan te geven op je account. Het abonnement wordt dan direct opgezegd en er zullen geen kosten in rekening worden gebracht. Niets te verliezen dus.

Hier kun je het maar liefst 30 dagen gratis proberen.

Was de proefperiode wel geslaagd en wil je graag een abonnement op Kobo Plus. Dan hoef je helemaal niets te doen. Het proefabonnement wordt namelijk automatisch omgezet in een betaald, maandelijks opzegbaar abonnement.