Hoe kun je contact opnemen met Bol.com? Wat is dus hun e-mailadres, chat, telefoonnummer en andere contactmogelijkheden? Wij zetten hier alle contactopties op een rijtje, zodat het makkelijk wordt om contact op te nemen met Bol.com. Lees verder en vind alle contactgegevens van Bol.com…
Wat zijn de contactmogelijkheden bij Bol.com?
Je kunt met Bol.com bellen via 030 310 49 99.
Er zijn opvallend veel contactmogelijkheden bij Bol.com en hun team staat altijd voor je klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zij zijn er om al je vragen te beantwoorden, of het nu om je account, je bestelling of een bepaald product gaat. Het fijne aan de klantenservice van Bol.com is dat je ze 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week kan bereiken. En is persoonlijk contact niet mogelijk, dan kun je wellicht de antwoorden op je vragen via de klantenservice op de website vinden.
Op welke manieren kun je contact opnemen met Bol.com? Alle contactgegevens opgesomd
De medewerkers van Bol.com zijn op verschillende manieren te bereiken. In de eerste plaats kan je natuurlijk altijd telefonisch contact met ze opnemen. Hierbij ben je natuurlijk wel gebonden aan de openingstijden van de klantenservice en het kan aan de telefoon iets drukker zijn, waardoor je wellicht iets langer moet wachten voor je een medewerker te spreken krijgt.
Als je een vraag of een opmerking hebt, waarbij je niet met heel veel spoed op een antwoord zit te wachten, dan kun je een mail sturen naar de klantenservice. Over het algemeen krijg je binnen een paar werkdagen een reactie.
En tenslotte kun je nog gebruik maken van de chat. Dat is misschien wel de meest prettige manier om te communiceren, aangezien je hiervoor niet in de wacht komt te staan zoals bij telefonisch contact, en toch gewoon rechtstreeks contact hebt met een medewerker.
Dit is het Bol.com e-mailadres:
Je kunt Bol.com mailen via klantenservice@bol.com. Het antwoord komt pas na een paar werkdagen en daarom raden we mailen af.
Voor de snelste afhandeling en hulp, moet je je vraag hier indienen omdat het dan direct bij de juiste afdeling terechtkomt. Hun reactietijd is via de chat vele malen sneller.
Dit is het Bol.com telefoonnummer om gratis te bellen:
Er is een telefoonnummer voor als je met de telefoon van Bol.com contact wilt maken: 030 310 4999.
Over het algemeen ben je veel beter af als je chat, want dan kun jij en/of de Bol-medewerker op visuele wijze een oplossing bieden, bijvoorbeeld met een screenshot of foto van een product.
De Bol.com chat is de snelste manier voor contact met Bol.com:
De chat is de snelste manier om goed geholpen te worden. Hoe kom je bij die chat? Wanneer je op de klantenservice-pagina aangeeft contact op te willen nemen, verschijnt er direct een chatbox.
De beste manier om je klacht in te dienen bij de klantenservice:
Uiteraard is er de optie om ze een mail te sturen via: klantenservice@bol.com. Bol.com raadt zelf aan om met ze te bellen: 030 310 49 99.
De chat is echter de snelste en beste manier.
Het postadres van Bol.com:
Als je een brief wilt schrijven en op de post doen, dan kun je hier meer informatie vinden over het indienen van klachten.
De contactgegevens voor zakelijk contact met Bol.com:
De contactgegevens van de speciale mensen voor het zakelijk contact – inclusief Nederlandse en Belgische telefoonnummers – vind je hier.
De online klantenservice van Bol.com
Het klinkt wellicht een beetje vreemd, maar op de website is er een speciale pagina waar zich de online klantenservice van Bol.com bevindt. Deze site is heel overzichtelijk onderverdeeld in diverse onderwerpen, waar je per onderwerp een antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen. Zo kun je hier terecht indien je vragen hebt over bestellen, betalen, retourneren, annuleren en bezorgen, maar ook voor vragen over garantie en reparatie. Daarnaast verkoopt Bol.com kadobonnen die je zelf kan kopen, of kan activeren indien je er zelf één ontvangen hebt. Daarnaast biedt Bol.com je de mogelijkheid om ook zelf producten te verkopen en daar kun je alles over lezen in dit apart daarvoor aangemaakte onderwerp.
Retourneren via de klantenservice?
Indien je iets terug wil sturen naar Bol.com, dan gaat dat eigenlijk heel eenvoudig. Je gaat op de pagina klantenservice naar retourneren en annuleren. Zodra je hierop klikt zie je meteen een balk met daarin de tekst “retourneer je artikel”. Door hierop te klikken kun je, zeker als je een account hebt, heel makkelijk een artikel retourneren. In de volgende balk kun je vervolgens je retourzending volgen, zodat je kan zien of deze al bij Bol.com is aangekomen en de betaling gecrediteerd is. In de laatste balk kun je een bestelling annuleren. Dit gaat allemaal heel gemakkelijk online, waardoor je geen rechtstreeks contact met de klantenservice hoeft op te nemen.
Zoek je pakketje via de klantenservice
Via het tabje bezorgen kun je via de link precies volgen hoe het nu met je bestelling staat. Of deze net verzonden is, of wellicht vandaag nog bezorgd gaat worden. Indien je een account hebt aangemaakt, dan kun je de status per pakketje volgen. Bovendien heb je via de klantenservice heel fijn de mogelijkheid om voor select te kiezen. Hierbij betaal je een bedrag van slechts € 9,99 per jaar en dan nooit meer bezorgkosten op je bestelling. Daarnaast heb je het voordeel dat je pakketjes nog veel sneller bezorgd worden, waardoor je ze soms op de dag van je bestelling nog in huis hebt. Bestel je vaak, dan is select echt aan te raden.
Kan je ook zelf via Bol.com verkopen?
Je zou het bijna niet geloven, maar ook dat is mogelijk. Via de klantenservice pagina heb je de mogelijkheid om je zowel zakelijk als particulier te registreren als verkoper. Voor particulieren betekent dit dat zij bijvoorbeeld boeken die zij gelezen hebben weer kunnen doorverkopen. Dit is eigenlijk van toepassing op alle producten die via Bol.com verkocht worden en die jij als tweedehands exemplaar kan verkopen. Voor zakelijke verkopers kan Bol.com de producten die je verkoopt aan het assortiment toevoegen. Je bereikt op die manier een groot publiek, maar het kost je wel een aanzienlijk bedrag aan provisie.
Je kadobon activeren via de klantenservice
Als je een kadobon van Bol.com hebt ontvangen, dan kun je die ook via de online klantenservice activeren. Je gaat hiervoor naar het tabje kadobonnen en voegt de kadobon toe aan je account. Het handige hiervan is dat je je kadobon gewoon als tegoed i je account kan zetten en deze pas gebruikt op het moment dat je een bestelling doet. Zo raak je nooit meer kadobonnen kwijt. Bovendien kun je, als je een kadobon hebt gekregen, via de saldochecker even kijken hoeveel er op staat, zodat je precies weet wat je uit kan geven.
Kort samengevat
Kort samengevat is het klantenservice-team van Bol.com dus uitermate praktisch ingericht. Via de online klantenservice kun je al veel antwoorden op je vragen vinden en veel zaken zelf regelen, waardoor je geen rechtstreeks contact met de klantenservice hoeft op te nemen. Valt een bestelling tegen, dan kun je deze onder opgaaf van redenen gewoon zonder problemen retourneren. Heb je vragen of een klacht, dan kun je hiervoor het snelst even met een medewerker chatten, zodat je snel antwoord krijgt. Ook klachten worden snel en effectief afgehandeld, waarbij Bol.com de instelling heeft dat de klant koning is, dus er alles aan zal doen om het je, daar waar mogelijk, snel weer naar de zin te maken. Dit zorgt er immers voor dat je vaker bij ze zal komen shoppen om weer een bestelling te plaatsen.
goede middag ik hebbij schilderen op nummer de foto opgestuurd en betaald maar ik zie niets komen ik wacht al heel lang
Ik ben mijn doorschijnend tafelzeil van 180cm al aan het betalen van 19 maart aan Bol.com en telkens wordt dit bedrag teruggestort omdat ik geen factuurnr. kan opgeven. In mijn verpakking zat dus geen factuur.Er werd dus na een tijdje mij ook herinneringskosten van 3,50 aangerekend, heb ik dus ook betaald en zo gaat dit al 4 keer verder . Ik ben het beu geworden heb al gechat,ook zonder resultaat, nu weer betaald en nu ben ik benieuwd of ze mijn betaling aanvaarden. Ik heb ook gezegd dat ik NOOIT nog iets bestel
Ik heb een kort vraagje, ik kwam besteboekentips.nl tegen terwijl ik aan het kijken was naar websites/webshops in Nederland.
Ik heb wat ideeën en aandachtspuntjes opgeschreven die ik graag zou willen bespreken wat betreft SEO en conversieoptimalisatie.
Dit is geheel vrijblijvend en indien gewenst kan ik ze even op de mail zetten? Bellen kan ook altijd!
Ik wil je ook graag een gratis SEO-Analyse wat betreft de prestaties van je website mailen als je het interessant vindt?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Sam van de Hulsbeek
Mediya B.V
https://mediya.nl/